miercuri, 16 martie 2011

Un Weekend Plin

Sambata
Intrucat se anuntase vreme buna, am stabilit cu Cristi, inca de miercuri, o scurta iesire cu bicicleta. Cum aceasta era prima iesire pe anul acesta, si cum Cristi nu venea singur, ci cu Dani in Croozer, am ales pentru sambata ceva usor, asa ca pentru iesirea din hibernare.



Traseul a fost destul de simplu. In jurul pranzului, am plecat pe valea raului Laber, prin Schoenhofen pana la Loch. Imediat dupa, am parasit raul si am inceput o urcare usoara din Undorf pana in Etterzhausen. De aici am coborat pe cealalta vale, cea a Naab-ului, si mergand pe malul stang am ajuns la varsarea lui in Dunare, la Mariaort.





































O data cu aceasta iesire, mi-am testat si noul GPS, Mio H610, pe care l-am cumparat iarna aceasta de pe eBay, cu 35€. Bateria proprie nu e prea stralucita, dar odata conectat la dinam + adaptor USB, pare sa mearga. Dupa aproximativ 3 ore de functionare, bateria era la 80%, asta in conditiile in care in momentul in care roata nu se invarte, gps-ul consuma din acumulatorul intern.


Duminica
Deoarece vremea s-a mentinut relativ buna si duminica, am plecat impreuna cu Denisa la o mini-plimbare pana la lacul GuggenbergerSee, in sud-estul Regensburgului. Pentru Denisa, pe langa prima zi de bicicleta din acest an, a fost si prima ocazie de a merge cu noua ei achizitie.




Am iesit prin sudul Regensburgului, am trecut prin Neutraubling si ne-am oprit putin pe malul lacului. Dupa ce am golit bidonul de apa si am facut cateva poze, am plecat inapoi, spre Regensburg.


A fost innorat dar nu a plouat. Frigul a inceput sa se simte numai spre final, cand temperatura a coborat sub 14 grade.

















2 comentarii:

Cristi Trandafir spunea...

Denisa !! ... ce bitza faina ai ! Sa o folosesti cu sanatate si spor !

Unknown spunea...

multumesc :)