sâmbătă, 11 iunie 2011

Regensburg - Viena (LIVE)

Dupa o saptamana de pauza, incep din nou sa imi fac bagajele. In cateva zile imi voi continua traseul de-a lungul Dunarii, de data aceasta de la Regensburg la Viena. Spre deosebire de prima parte, acum nu voi fi singur. Pentru urmatorii aproximativ 530 de kilometri il voi avea ca partener de drum pe Catalin.


Ca si data trecuta, voi incerca sa updatez harta o data la cateva ore. In masura timpului, a dispozitiei si a vremii, de ce nu, voi incerca sa postez update-uri si poze.

Vreme nu se anunta chiar stralucita, dar asta e! Tineti-ne pumnii!


LIVE TEXT:
19:30 - Bagajele sunt aproape gata. Maine este plecarea din fata domului din Regensburg.


Ziua 1
13:30 - am ajuns in Straubing. După un start ratat in care eu mi-am uitat apa acasă iar lui cătălin i-a căzut geanta, ne-am pus in mişcare.


17:10 - Deggendorf. Pe Cătălin îl doare puţin spatele, dar e bine. Mai avem in jur de 20 km.

 
21:55 - Am ajuns in camping şi ne-am instalat corturile. Am mâncat la o terasă din apropiere. Am făcut 124 de km. Noapte bună!

Ziua 2
12:30 - am ajuns in Passau. Vremea e inorata.


15:30 - am intrat in Austria. Mai am avem 25 km până la camping. Ploua mărunt.


19:20 - am ajuns la primul  camping din Austria. Peisajul e extraordinar, condiţiile execrabile. Azi am făcut 95 de km, dar cu ceva urcusuri. Pe maine.


Ziua 3
12:47 - Suntem in Linz.  Totul este bine. Ploua mărunt.


10:00 - am ajuns la camping in Grein.



Ziua 4
13:40 - Suntem in Melk.


17:40 - am ajuns in Krems. Totul e bine, mai avem puţin.


21:51 - am ajuns la ultimul camping înainte de Viena. Maine e ultima etapă.




Ziua 5
10:00 - Suntem in Tulln. Mai avem puţin.


14:40 - am ajuns in Viena.
17:40 - La Schoenbrunn.
22:00 - Ne-am instalat tabără in estul Vienei. Maine la 7 avem trenul. Ne auzim acasă.



Ziua 6
07:30 - Ne-am urcat in tren. Venim spre casa.










5 comentarii:

Cristi Trandafir spunea...

hai baietii !! vad ca aveti spor...:)) vreme buna ca bulanele vad ca va tin :))

Cristi Trandafir spunea...

Bravo mah baieti ! sunteti adevarati ! sa aveti o intrare cat mai triumfala in Viena si sa ne revedem cu bine in Regensburg ! Bravo ! Bravo !

Cristi Trandafir spunea...

BRAVO !!! Catalin mai misca ?
gata cu dsitractia...inapoi la munca !

Bogdan spunea...

Mersi. Cea mai mare provocare a fost sa îl tin pe Cătălin motivat. Dar a fost frumos.

Catalin spunea...

Right :P. O experienta dureroasa, dar, in final, as zice ca s-a meritatat.