vineri, 27 mai 2011

Donaueschingen - Regensburg (LIVE)

A venit si ziua cea mare. Plec in prima parte a traseului meu, de la izvoarele Dunarii (Donaueschingen) pana la Regensburg. In principiu, vor fi 4 zile de pedalat, plus una rezervata drumului pana acolo.

Puteti urmari evolutia excursiei pe harta ce se va updata o data la cateva ore. Poate, in masura timpului, si a chefului, o sa urc si ceva poze.
Ne auzim la intoarcere!


LIVE TEXT:
- Am ajuns in Sigmaringen.
- acum sunt in Ehingen.
- şi in Ulm.
- am ajuns in camping in Dillingen. Ploua de rupe.
- a plouat toată noaptea dar nu am avut probleme. Acum este foarte frig. Sunt in Donauworth.
- am ajuns in camping la Neustadt, după o zi maraton de 133 km, pe ploaie. Camping nu are restaurant aşa ca nu am ce mânca. Măcar priveliştea pe care o am merită cei 10th euro.
- cu vaporul de la Weltenburg la Kelheim.
- Am ajuns acasa. O sa urmeze o povestire detaliata cu multe poze.

2 comentarii:

Cristi Trandafir spunea...

huuuoooo cu vaporu :))))) glumesc! felicitari !...am ajuns si eu acasa...mici schimbari de plan

Bogdan spunea...

Am avut de ales intre a trece muntii aia cu 30 de kile de bicicleta sau a lua vaporul ca toti oamenii normali.