duminică, 19 februarie 2012

Model Apollo 11 Command Module

Cum afara este iarna in toata puterea cuvantului, pentru weekendul trecut am lasat bicicleta sa stea linistita in locul ei de hibernare si am hotarat sa imi ocup timpul liber cu altceva. Am zis sa imi incerc abilitatile practice si mai ales rabdarea si mi-am cumparat un model de construit: Modulul de comanda al misiunii Apollo 11.


Constructia propriu-zisa a fost foarte usoara: am facut cateva decupari, am dat de doua-trei ori cu pila, patru-cinci lipituri si gata. In schimb vopsitul... a fost cu totul alta poveste. Pe langa plasticele necesare modelului, in setul cumparat au fost incluse atat pensulele cat si cele 3 vopseluri necesare pentru reproducerea culorii modelului original. Chiar daca operatiunea ar trebui sa fie simpla, procesul in sine mi-a pus rabdarea la incercare. Desi imi tremura mana, sau mai probabil, desi imi lipseste talentul acesta, la final pot spune ca a iesit peste asteptarile mele. Dupa o saptamana de vopsit-ajustat-revopsit-ajustat am ajuns la stadiul din fotografiile de mai jos.




Ultima etapa in realizarea modelului a fost sedinta foto. Ca sa il suspend in aer si mai ales ca sa il fac sa stea fix in timpul fotografiilor cu expunere mare, a trebuit sa intind cateva sfori prin sufragerie. Dupa cateva ore de munca, cu lumina bine potrivita, am reusit sa surprind fotografiile de mai jos. Evident, Luna a fost adaugata la post-procesare.



2 comentarii:

Cristi Trandafir spunea...

Foarte faine/futuriste poze...!

Bogdan spunea...

cum futuriste mah? sunt peste 40 de ani de la misiunile Apollo.