vineri, 15 iulie 2011

MTB prin padure

Cum am montat furca, cauciucurile si franele am zis ca trebuie sa dau o fuga prin padure, inainte de excursia la Arber de saptamana viitoare. Astfel, cum vremea se anunta chiar caniculara, duminica 10 Iulie am plecat impreuna cu Alin si Catalin la o tura offroad, prin padurile din vestul Regensburgului.


Pentru mine, traseul a fost arhicunoscut. Noutatea a fost insa Alin, care a venit cu noi pentru prima oara.









 
De mentionat este faptul ca prima data cand l-am luat cu mine pe Catalin, de abia a fost in stare sa il termine. Acum insa, nu numai ca l-a terminat, dar chiar era foarte sprinten la final.








In total am mers 5 ore in care am parcurs 33 de kilometri, majoritatea urcand si coborand vaile de prin padurile dintre Naab si Laber.









Niciun comentariu: