marți, 26 aprilie 2011

Picnic de Paste

M-au doborat! De trei saptamani nu am mai iesit cu bicicleta intrucat am fost bolnav: ba alergie la polen, ba raceala. Pana anul trecut nu am avut nici o problema cu polenul, insa de atunci e groaznic. Cum infloreste prima papadie in Africa de Sud (mersi, Andi!), cum incepe sa ma manance nasul, gatul, urechile, ochii … uneori cred ca si creierul. Asa ca a trebuit sa iau o pauza de la plimbari sa ma tratez. Dupa trei saptamani de stat degeaba, si dupa un brat de medicamente, sper sa pot sa rezist iar o zi afara, fara sa o iau razna.


Ieri, a doua zi de Paste, am plecat cu Denisa la picnic. Dupa ce am impachetat toate cele in doua rucsace, ne-am urcat pe biciclete si am purces la drum, pe valea Laaber-ului, in directia Viehhausen.



In dreptul satului Viehhausen, pe partea dreapta a Laaber-ului, se afla o moara veche. Din rau, se face un canal mic, ce merge la moara sa actioneze roata, debitul sau fiind reglat de un stavilar. Acolo, in dreptul stavilarului, pe malul stang se afla o poienita, destinatia noastra pentru picnic.





Dupa aproximativ o ora am ajuns in poiana. Am lasat bicicletele la umbra si am intins masa - in stil romanesc: drob, rosii, castraveti si bineinteles oua. Din pacate, dupa cateva zile de vreme de vara, ieri vremea a hotarat ca a fost suficient, asa ca a inceput sa se innoreze. Ne vrand sa riscam o ploaie, am impachetat si am plecat spre casa.








Hristos a Inviat!


Un comentariu:

Cristi Trandafir spunea...

booooaaaaa ati plecat asa fara sa mancati nimik de frica ploii ? oricum foarte frumoase oule voastre :-)